Promocje
AMZ ELEGANT kołdra zimowa antyalergiczna 135x200
AMZ ELEGANT kołdra zimowa antyalergiczna 135x200
123,00 zł 102,09 zł
szt.
AMZ MIKROFIBRA kołdra wiosenna antyalergiczna 155x200
AMZ MIKROFIBRA kołdra wiosenna antyalergiczna 155x200
108,00 zł 89,64 zł
szt.
AMZ MIKROFIBRA nakładka ochronna na materacyk 60x120
AMZ MIKROFIBRA nakładka ochronna na materacyk 60x120
58,00 zł 48,14 zł
szt.
AMZ OUTLAST/BAMBOO nakładka ochronna na materac 200x200
AMZ OUTLAST/BAMBOO nakładka ochronna na materac 200x200
537,00 zł 445,71 zł
szt.
AMZ BIOPERCAL poduszka termo antyalergiczna 50x60
AMZ BIOPERCAL poduszka termo antyalergiczna 50x60
74,00 zł 61,42 zł
szt.
AMZ SILVER PRESTIGE poduszka puch 100% 40x40
AMZ SILVER PRESTIGE poduszka puch 100% 40x40
149,00 zł 123,67 zł
szt.
AMZ PREMIUM kołdra całoroczna puch 100% 135x200
AMZ PREMIUM kołdra całoroczna puch 100% 135x200
1 082,00 zł 898,06 zł
szt.
AMZ ORGANIC COTTON poduszka puch 90% 70x80
AMZ ORGANIC COTTON poduszka puch 90% 70x80
443,00 zł 367,69 zł
szt.
AMZ NATURAL OUTLAST termoaktywna kołdra letnia puch 100% 180x200
AMZ NATURAL OUTLAST termoaktywna kołdra letnia puch 100% 180x200
1 251,00 zł 1 038,33 zł
szt.
AMZ COTTON poduszka gładka antyalergiczna 40x40
AMZ COTTON poduszka gładka antyalergiczna 40x40
21,00 zł 17,43 zł
szt.
AMZ MATERACOWA kołdra extra zimowa puch 90% 200x220
AMZ MATERACOWA kołdra extra zimowa puch 90% 200x220
1 501,00 zł 1 245,83 zł
szt.
Kategorie obrazkowe
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

 

Część produktów sprzedawanych w naszym sklepie posiada gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w sprzęcie objętym gwarancją, skontaktuj się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej lub na stronach internetowych producentów. Jest to bardzo szybki proces reklamacji, który pozwala w najkrótszym czasie doprowadzić sprzęt do sprawności.

Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.

 

Reklamacje

 

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 228454601.

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności, sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie, w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer konta, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji).
  2. ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: sklep@idealnysen.pl lub telefonicznie: 228454601. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

Zwrot produktów

 

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

 

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu produktu:

  1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  2. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym zawrzesz chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  3. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki, sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
  4. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na Twój adres email prześlemy informację o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu. Na załączony numer konta w ciągu 7 dni zostanie dokonany zwrot pieniędzy. W przypadku płatności kartą płatniczą zwrot środków zostanie wykonany na kartę.

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl